Semerah Cinta Stilleto - [2010] DVDRip x.264-KaRL[JWG]

Distributor: MIG Production
Cast: Farid Kamil, Lisa Surihani, Cat Farish, Nanu Baharuddin dan Shaharudin Thamby
Director: Ahmad Idham
Release Name:Semerah Cinta Stilleto - [2010] DVDRip x.264-KaRL[JWG]
Size: 409 Mb
Quality: DVDRip - X.264 592x384 756kbps, LiNE audio - 192kbps VBR MP3
Runtime: 1 Hour 24 Minutes
Filename: Semerah Cinta Stilleto - [2010] DVDRip x.264-KaRL[JWG]




Sipnosis:

Semerah Cinta Stilleto mengisahkan kehidupan bahagia Siti Laila atau Stila (Lisa Surihani). Stila dilahirkan dan dibesarkan dalam kemewahan dan segala yang dihajati akan ditunaikan oleh kedua-dua ibu bapanya. Dia juga seorang remaja perempuan yang cantik, masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi terkemuka di ibu kota. 

Leto (Farid Kamil) pula seorang pemuda yang hidup dalam keadaan serba sederhana. Bekerja sebagai penjual ikan di pasar borong dan tinggal di flat murah berhadapan kawasan banglo mewah keluarga Stila.
Pertemuan Stila dan Leto bermula apabila ibu Stila iaitu Datin Fairuz ke pasar membeli ikan untuk dimasak bagi menyambut kedatangan teman lelaki Stila iaitu Raymond ke rumah. Kejadian tidak disangka berlaku. Pergaduhan besar tercetus antara penjual ikan di pasar sehingga memaksa Datin Fairuz membatalkan niat untuk membeli ikan.

Di situlah, Leto terpandang dan tertawan dengan keayuan Stila. Dalam kejadian itu juga, Leto dibuang kerja. Pada malam pertemuan Stila dan Raymond, Stila telah cuba digoda dan dinodai Raymond. Stila lari dan berjalan seorang diri sehingga bertemu Leto dan kawannya Yani (Cat Farish). Yani sebelum ini setiap hari mengganggu Stila untuk membalas dendam, tetapi mangsanya adalah Leto. Stila menendang punggung Leto sehingga berdarah dengan menggunakan stilletonya. Yani yang terkenal dengan sikap nakalnya telah membawa Leto mencuri kasut untuk dijual.

Kebetulan semula, rumah yang dicuri itu adalah rumah banglo keluarga Stila. Kehilangan stiletto telah mengundang rasa sedih Datin Fairuz dan membuatkan Stila berasa bersalah dan berusaha untuk mendapatkan sepasang lagi stiletto.

Pertemuan semula dengan Leto telah membantu Stila untuk mendapatkan semula kasutnya. Dalam tempoh pencarian stilletto itu, Stila terserempak ibunya bermesra bersama dengan lelaki lain tanpa rasa malu. Melihat sikap acuh tak acuh bapanya, Datuk Azahar akan tinggah laku isterinya, Stila mengikut Leto pulang.
Stila tidak tinggal di rumah kerana berasa kecewa dan sedih. Di rumah Leto, Stila telah bertemu dengan erti kesempurnaan hidup. Namun, hubungan Stila dan Leto mendapat tentangan dari keluarga Stila dan keraguan kedua ibu bapa Leto.

Genre: Comedy Romantic
General Release Date: 08 April 2010

4 comments:

Anonymous said...

Develop strenght and because of this muscle.Then try and drop weight (excess fat) since not all of it is fat unfortunatly.

..this means a single will begin with a far better
basis and there will likely be more explanation for your physique not to discard muscle mass lead to you're using it difficult and with consistency

My web site lose belly fat And build muscle mass at the same time

Anonymous said...

Wow .. it's amazing that I'm learning one thing new.
. I'm going to attempt the baking soda and lemon... Thank you for the wonderful tips on how to white my enamel , with out paying so considerably .. will be posting soon .

Also visit my website; teeth whitening products reviews uk

Anonymous said...

Going off my battery usage data, a reckon a custom
ROM might make an excellent difference, when a decent one's released that is certainly!

Also visit my webpage - secrets superman stamina Review

Anonymous said...

Fantastic movie, I also am extremely interested within the affect of technology
on education. Check? out my blog at Binary Chalk

my website :: easy ways to attract women

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons