Selamat Datang

Wah, blog ni dah boleh dilancarkan kot.. hampir 90% blog kakicedok.blogspot.com® siap. buat masa ni blog nie bergantung harap pada pelawat - pelawat, iaitu anda semua.

Blog ini memberi kelebihan kepada downloader - downloader untuk mendapatkan link bagi tujuan muat turun. segala link yang diberikan adalah tanggungjawab anda sendiri, bermaksud warga kakicedok® tidak akan bertanggungjawab terhadap masalah yang dihadapi semasa muat turun. apapun pihak kami cuba untuk memberikan yang terbaik kepada anda.

Blog ini memberikan link untuk muat turun dari rapidshare, hotfile, fileserve, uploading dan macam - macam lagi. Link - link yang diberikan telah displitkan / dipecahkan kepada beberapa bahagian untuk memudahkan anda semua untuk muat turun.

Mengenai cara - cara untuk mendownload akan diterangkan menerusi post seterusnya. Apa yang mahu diketengahkan sekarang, kakicedok® adalah blog yang baru dilancarkan oleh kami. Oleh itu terdapat beberapa masalah yang berlaki yang mana sedang kami perbaiki. Segala masalah yang berlaku kepada pihak anda boleh dikirimkan kepada kami melalui emel aminmz87@gmail.com.

Sekian, terima kasih...


kakicedok® crew

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons